Bestellen

Bestellen via de webshop

Bestellen bij DeHaring.nl kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bestellen via DeHaring.nl is heel eenvoudig. Dat kan in vier simpele stappen:

1. Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop ‘In Winkelwagen’.
2. Heeft u alle artikelen van uw keuze in de winkelwagen gelegd, dan gaat u naar de winkelwagen rechts bovenaan de pagina.
3. Bent u klaar met winkelen? Klik dan op ‘afrekenen’ of ‘bestelling afronden’.
4. Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen.

Vervolgens kun je je bestelling afrekenen via iDEAL, PayPal, SEPA-overboeking en SOFORT Banking. In België kun je betalen met Bancontant. In Duitsland kun je betalen met Giropay. Het hele bedrag van de bestelling moet worden voldaan. De order is bij ons binnen als je een melding krijgt dat de bestelling is verstuurd. Ook heb je een bevestigingsmail ontvangen.

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van jouw online-bestelling? Bel dan direct met de klanteservice: 010 503 6346, of stuur je wensen per mail naar [email protected]

Als je een Mijn De Haring-account aanmaakt, blijf je op de hoogte van het verdere verloop van je bestelling. Het aanmaken van zo’n account is heel gebruikersvriendelijk.
Maak een Account

Mijn bestelling is geplaatst. Wat nu?

Nadat u heeft besteld krijgt u van ons een bevestiging per e-mail toegestuurd met daarin uw ordernummer. Mocht u deze niet kunnen vinden in uw postvak, controleer dan uw spambox om de bevestigingsmail indien nodig als niet spam te markeren. Vermeld het orderbevestigingsnummer tevens indien u een klacht heeft zodat uw bestelling snel nagezocht kan worden.

 

Neem contact op door te bellen naar 010 503 6346 of stuur een e-mail naar bestellen[@]deharing.nl

Orderstatus per e-Mail
Bij DeHaring.nl kunt u zelf de status van uw bestelling volgen. Elke statuswijziging van uw bestelling wordt ook per e-mail aan u bevestigd. Daarnaast kunt u ook via de link Bestelstatus bovenaan op onze website de huidige status van uw bestelling terugzien. Hiervoor dient u in te loggen op uw persoonlijke account.
Uw bestelling volgen
Zodra uw bestelling verzonden is krijgt u direct een verzendbevestiging per mail. In deze verzendbevestiging vindt u de DHL Track en Trace. Hiermee kunt u uw bestelling volgen op de website van DHL.
Ik doe voor het eerst een aankoop bij DeHaring.nl
Wanneer u voor het eerst een aankoop bij DeHaring.nl doet dan kunt u ervoor kiezen om een account te openen. Dit is erg gemakkelijk. Uiteraard is bestellen zonder account ook mogelijk. Als u bij uw bestelling uw e-mailadres invult, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.
Ik heb al een DeHaring.nl account
Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord en u hoeft uw gegevens niet opnieuw in te voeren.
Bestelling Wijzigen of Annuleren

Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan uiteraard. Neem dan direct contact met ons op.

 

U kunt ons bereiken op 010 503 6346. Het annuleren van een bestelling is kosteloos.

Verzending & Levering

Worden er bezorgkosten berekend voor bestellingen?
Bestellingen vanaf 75,- worden gratis bezorgd in Nederland. Voor bestellingen onder de 75,- rekenen wij 3,95.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Wij bieden u de mogelijkheid om uw bestelling 6 dagen per week af te halen in onze winkel. U kunt dit aangeven tijdens het plaatsen van een bestelling.

 

Let op:
U kunt uw product pas afhalen nadat u per mail of telefonisch bericht heeft gehad dat uw bestelling voor u klaar ligt. U kunt bij ons in de winkel contant of met pin betalen.

 

De Haring
Westhavenplaats 9
3131 BT Vlaardingen

Hoe kan ik de bezorging van mijn bestelling volgen?

Bij bezorging via DHL ontvang je de dag voor levering nog even een reminder van ons dat we je bestelling verzendklaar hebben gemaakt en met de link om het proces verder te volgen.

 

Op de dag van levering krijg je van DHL een e-mail met het bezorg tijdsblok waarin de levering plaats zal vinden onder voorbehoud.

 

Ben je onverhoopt niet thuis, dan proberen ze het bij één van je buren af te leveren, lukt dat niet, dan gaat het naar het dichtstbijzijnde servicepoint en kun je het de volgende dag daar afhalen. Je vindt in ieder geval een kaart in de bus met alle mogelijkheden.

Wanneer je bij het bestellen er al direct voor gekozen hebt om je bestelling af te halen bij een DHL afhaalpunt, ontvang je een mail zodra je bestelling daar is afgeleverd.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij zorgen voor een zo snel mogelijke levering. Als de producten bij ons voorradig zijn heeft u de producten de volgende dag al in huis. U moet dan wel voor 18:00 besteld hebben.

 

De orders worden geleverd tussen 1 tot 3 werkdagen, meestal is dit de volgende werkdag, mits voor 18:00 besteld. 

 

Als u vooruitbetaalt moet u rekening houden met een overboektijd van 1-3 werkdagen. Zodra uw betaling ontvangen is ontvangt u van ons bericht en zal het pakket klaargezet worden voor verzending.

Betalen

Hoe kan ik betalen in de webshop?

iDeal
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw artikelen bestellen en afrekenen. Nadat de bestelling geplaatst is, kunt u aangeven dat u wilt betalen met iDEAL. Hiervoor klikt u de betalingsmethode aan en selecteert u uw bank. Vervolgens wordt u verder geleid naar uw persoonlijke betaalomgeving waar de opdracht voor u klaarstaat. U kunt de betaling afronden zoals u dat gewend bent.

 

PayPal
Met behulp van PayPal kunt u een betaling doen via het e-mailadres van Beenmode.nl. U gebruikt daarvoor een creditcard, bankrekening of een tegoed op uw PayPal account. Nadat de bestelling geplaatst is, kunt u aangeven dat u wilt betalen met PayPal.

Vervolgens wordt u doorgeleid naar PayPal waar de betaalopdracht voor u klaarstaat. PayPal vraagt u om een aantal gegevens in te vullen. U autoriseert hiermee de betaling. Het bedrag zal direct van uw PayPal-account worden afgeschreven.

 

Bancontact
Belgische consument betalen met Bancontact / Mister Cash. Dit is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. Dit zijn Belfius, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank.

Met Bancontact/Mister Cash kunt u direct uw bestelling betalen in een vertrouwde betaalomgeving die beveiligd wordt door middel van een SSL-verbinding.

 

Giropay
De online betaalmethode Giropay is erg populair bij de Duitse consument. Het betaalproces lijkt veel op dat van iDEAL en is veilig, vertrouwd en verloopt volledig via de internetbankieromgeving van de consument. Voor GiroPay geldt dat er ruim 80 procent van de Duitse banken aangesloten zijn.

 

SEPA-overboeking
Wanneer uw klant kiest voor de betaalmethode SEPA overboeking, wordt hij direct en automatisch verwezen naar ons betaalscherm. Op dit scherm ziet hij alle informatie die nodig is voor het betalen van de order.

Wilt uw klant de betaling op een later moment uitvoeren? Dan kan hij zijn e-mailadres achterlaten. Wij versturen dan automatisch een e-mail met beknopte informatie over de order en alles wat nodig is om de betaling te voldoen.

De taal van die e-mail wordt afgestemd op de taalkeuze die uw klant instelt op het betaalscherm.

 

SOFORT Banking
De betaalmethode Sofort Banking van Klarna (voorheen werd dit SOFORT Banking genoemd) is een makkelijke betaalmethode die zowel nationaal als internationaal gebruikt wordt op grote schaal. Met Sofort kunt u uw bestelling gemakkelijk plaatsen in zowel binnen- als buitenland middels een overschrijving via het online banking systeem. De betaalmethode Sofort kun je vergelijken met een online overboeking. Bij deze methode geldt net als bij overboekingen de gebruikelijke ontvangsttermen van een aantal dagen. Het voordeel en verschil bij Sofort is dat bij deze betaalmethode wel direct bevestiging wordt gegeven dat de overboeking in gang is gezet door uw bank.

Hoe kan ik betalen in de winkel?

Je kunt bij ons kiezen uit de volgende veilige betaalmethoden om te betalen in de winkel.

 

Contant
Je kunt in de winkel met euro’s contant betalen. Wij accepteren alle biljetten.

 

Pinnen
Je kunt in de winkel met de pin betalen.

 

Creditcard
Wij accepteren American Express, Visa en Mastercard.

Retour & Terugbetaling

Ik wil een product terugsturen, hoe doe ik dat?

Herroepingsrecht

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een ‘afkoelingsperiode’ van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden.

U mag een product retourneren binnen het herroepingsrecht indien
  • U het product niet gebruikt hebt.
  • Er geen zichtbare schade op het product te vinden is of duidelijke tekenen van gebruik zichtbaar zijn.
  • Het product en alle onderdelen die erbij horen, in dezelfde staat wordt geretourneerd zoals het naar de klant verstuurd is.
  • We zullen het te crediteren bedrag verminderen indien: Producten door gebruiker of onderweg terug naar ons zijn beschadigd.
  • Het verpakkingsmateriaal 100% in orde is.
  • De geretourneerde producten dienen in dezelfde staat te zijn zoals zij ons magazijn verlieten.
Wanneer kan een product niet worden geretourneerd?
  • Wanneer het product is gebruikt. Om hygiënische redenen kunnen wij geen gebruikte producten retour aannemen.
  • Wanneer de zegel van een potje of een verpakking is verbroken.
  • Wanneer onze smartshop producten niet of weinig effect op u hebben. De meeste smartshop producten zijn gemaakt op basis van kruiden of andere natuurlijke bestanddelen. Het effect van deze producten kunnen per persoon verschillen. Om deze reden kunnen wij geen garanties geven met betrekking tot de werking ervan.
  • Wanneer u onvoldoende oogst haalt uit onze zaden of sporen. Kweken van planten of paddenstoelen vereist kennis. Er zijn veel factoren waarom een oogst zou kunnen mislukken. Om deze reden kunnen wij geen garantie geven op het eindresultaat.
  • Paddo kweeksetjes, zodra een Paddo kweekset besmet aankomt kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen u dan snel een passende oplossing bieden. Zodra er enkele dagen verstreken zijn kunnen wij niet meer met zekerheid vaststellen of de schuld bij u of bij ons ligt. En kunt u het product niet meer retourneren. Het is daarom belangrijk om direct na ontvangst van uw kweekset contact met ons op te nemen.
Wij versturen uw bestelling niet opnieuw?
  • Wanneer het pakje niet is aangekomen of reeds is teruggestuurd door schuld van de klant.
  • Wanneer uw bestelling wordt vastgehouden door de douane. Al onze producten zijn legaal in Nederland. Sommige van onze producten zijn echter niet legaal in bepaalde landen. De producten waarvan wij weten dat ze niet legaal zijn in een bepaald land vallen onder onze verzendrestricties. Vanuit de landen met verzendrestricties zijn deze producten dan ook niet te bestellen. Wij kunnen helaas niet elke wet (wijziging) bijhouden voor alle landen in de wereld. De klant is daarom verantwoordelijk voor het informeren naar de legaliteit van een product in diens land, als ook het aanvaarden van een eventueel risico van inbeslagname door de douane. Ons advies is daarom ook, controleer eerst altijd de legaliteit van een product in uw land alvorens u overgaat tot de bestelling ervan. Dit kunt u doen bij de douane of bij een jurist.
Ons retouradres

De Haring
Westhavenplaats 9
3131 BT Vlaardingen
Nederland

Mijn account

Registreren bij De Haring
Klik hier om je bij De Haring als klant te registreren. De Haring voldoet aan alle geldende privacyregelingen en je gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt.
Inloggen in je account
Rechtsboven aan de pagina kun je klikken op . Hierna kun je je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Vervolgens kom je op jouw persoonlijke De Haring account.
Overzicht Mijn De Haring account

In jouw ‘mijn De Haring’ account kun je zien welke gegevens wij van jou in ons systeem hebben opgeslagen. Bijvoorbeeld je afleveradres, welke bestellingen je geplaatst hebt. De gegevens die horen bij jouw persoonlijke profiel, zoals je afleveradres, kun je hier ook aanpassen.

 

Dashboard – Hier zie je in het kort een overzicht van jouw gegevens, zoals je laatste twee bestellingen en standaard aflever- en factuuradres. Via de verschillende links in jouw overzicht kun je gemakkelijk en snel gegevens aanpassen, bijvoorbeeld je aanmelding voor de nieuwsbrief.

 

Bestellingen – Dit is een overzicht van de bestellingen die je bij De Haring geplaatst hebt en hun status. Je kunt elke bestelling ook in meer detail bekijken, bijvoorbeeld welke artikelen je besteld hebt of welk afleveradres je hebt opgegeven.

 

Adressen – ls je het adres waarop je jouw bestellingen of facturen ontvangt wilt aanpassen, kun je dat hier doen. Als je bij ‘standaard verzendadres’ geen adres invoert wordt het factuuradres gebruikt als afleveradres. Is het factuuradres afwijkend van het afleveradres, voer dan twee verschillende adressen in. Controleer je adresgegevens zorgvuldig, zodat je bestelling op het juiste adres geleverd wordt.

 

Accountgegevens – De gegevens die bij jouw “Mijn De Haring” account horen, zoals je e-mailadres, aanhef of wachtwoord, kun je hier wijzigen. Wijzig deze gegevens altijd zelf! Zo kun je misbruik van jouw account voorkomen.

Kortingscodes

Hoe gebruik ik mijn promotiecode?
Heb je een kortings- of promotiecode? Voer deze dan in bij het vakje ‘kortingscode’. Eenmaal voltooid klik je op Toepassen waarna de korting wordt toegepast.
Voorwaarden kortingscodes
  • Één per bestelling inwisselbaar
  • Mogelijk niet van toepassing op afgeprijsde artikelen
  • Mogelijk gebonden aan bepaalde categorieën of acties
  • Bepertke geldigheidsduur
  • Mogelijk gekoppeld aan een minimale en/of maximale bestelwaarde*
  • Kan slechts eenmaal geldig zijn en kan na het definitief maken van een bestelling haar waarde verliezen**
  • Verrekening nadien en uitbetalen in contanten is NIET mogelijk|

 

*Ook nadat je artikelen geretourneerd hebt moet deze minimale bestelwaarde nog steeds behaald worden, anders is de kortingscode niet geldig voor jouw bestelling
**In het geval dat je je bestelling retourneert is je kortingscode niet opnieuw geldig voor de volgende bestelling

 

Let op: Helaas is het niet mogelijk om na het plaatsen van een bestelling achteraf een kortingscode of cadeaubon te verrekenen. Ook de klantenservice kan je hierbij niet helpen. Je kunt de kortingscode of cadeaubon uiteraard bij je volgende bestelling gebruiken.