Bestellen & Betalen

Alle vragen met betrekking tot plaatsen van uw bestellingen en het betalen van uw bestelling.

Bestellen bij DeHaring.nl kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bestellen via DeHaring.nl is heel eenvoudig. Dat kan in vier simpele stappen:

1. Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop ‘In Winkelwagen’.
2. Heeft u alle artikelen van uw keuze in de winkelwagen gelegd, dan gaat u naar de winkelwagen rechts bovenaan de pagina.
3. Bent u klaar met winkelen? Klik dan op ‘afrekenen’ of ‘bestelling afronden’.
4. Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen.

Vervolgens kun je je bestelling afrekenen via Bank Overschrijving.

Het hele bedrag van de bestelling moet worden voldaan. De order is bij ons binnen als je een bevestigingsmail hebt ontvangen.

Hulp nodig bij je online bestelling? Bel de klantenservice op 010 503 6346 of stuur je wensen naar webshop@deharing.nl.

Met een Mijn De Haring-account blijf je op de hoogte van je bestelling. Account aanmaken is gebruiksvriendelijk.
Maak een Account

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

  • Bank overboeking

Nadat u heeft besteld krijgt u van ons een bevestiging per e-mail toegestuurd met daarin uw ordernummer. Mocht u deze niet kunnen vinden in uw postvak, controleer dan uw spambox om de bevestigingsmail indien nodig als niet spam te markeren. Vermeld het orderbevestigingsnummer tevens indien u een klacht heeft zodat uw bestelling snel nagezocht kan worden.

Neem contact op door te bellen naar 010 503 6346 of stuur een e-mail naar bestellen[@]deharing.nl

Bij DeHaring.nl kunt u uw bestelstatus volgen. Statuswijzigingen worden per e-mail bevestigd en zijn ook beschikbaar via de Bestelstatus-link op onze website na het inloggen op uw account.

Producten kunnen binnen het herroepingsrecht worden geretourneerd als ze ongebruikt zijn en geen zichtbare schade of tekenen van gebruik vertonen. Zorg ervoor dat alle onderdelen en verpakkingen in dezelfde staat zijn als bij verzending. Houd er rekening mee dat we het te crediteren bedrag kunnen verminderen als producten beschadigd zijn door gebruiker of tijdens retourzending.

Ons retouradres
De Haring
Westhavenplaats 9
3131 BT Vlaardingen
Nederland

  • Gebruikte producten kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.
  • Vanwege de houdbaarheidsdatum kunnen verse producten zoals truffels en growkits niet worden geretourneerd.
  • Indien de verzegeling van een potje of verpakking is verbroken.
  • Bij beperkt of geen effect van onze smartshop producten. Het effect kan variëren per persoon vanwege de natuurlijke samenstelling. Geen garanties op werking.
  • Geen garantie op oogstresultaat van zaden of sporen, gezien vele factoren en vereiste kennis bij plant- en paddenstoel kweken.
Bij niet-aankomst of terugsturen door klantfout. Bij douane vastgehouden bestelling. Controleer de legaliteit van producten in uw land voor bestelling. Informeer bij douane of jurist.

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.