Bestellen

Bestellen bij DeHaring.nl kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bestellen via DeHaring.nl is heel eenvoudig. Dat kan in vier simpele stappen:

1. Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop ‘In Winkelwagen’.
2. Heeft u alle artikelen van uw keuze in de winkelwagen gelegd, dan gaat u naar de winkelwagen rechts bovenaan de pagina.
3. Bent u klaar met winkelen? Klik dan op ‘afrekenen’ of ‘bestelling afronden’.
4. Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen.

Vervolgens kun je je bestelling afrekenen via iDEAL, PayPal, SEPA-overboeking en SOFORT Banking. In België kun je betalen met Bancontant. In Duitsland kun je betalen met Giropay. Het hele bedrag van de bestelling moet worden voldaan. De order is bij ons binnen als je een melding krijgt dat de bestelling is verstuurd. Ook heb je een bevestigingsmail ontvangen.

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van jouw online-bestelling? Bel dan direct met de klanteservice: 010 503 6346, of stuur je wensen per mail naar webshop@deharing.nl.

Als je een Mijn De Haring-account aanmaakt, blijf je op de hoogte van het verdere verloop van je bestelling. Het aanmaken van zo’n account is heel gebruikersvriendelijk.

Nadat u heeft besteld krijgt u van ons een bevestiging per e-mail toegestuurd met daarin uw ordernummer. Mocht u deze niet kunnen vinden in uw postvak, controleer dan uw spambox om de bevestigingsmail indien nodig als niet spam te markeren. Vermeld het orderbevestigingsnummer tevens indien u een klacht heeft zodat uw bestelling snel nagezocht kan worden.

Neem contact op door te bellen naar 010 503 6346 of stuur een e-mail naar bestellen[@]deharing.nl

Bij DeHaring.nl kunt u zelf de status van uw bestelling volgen. Elke statuswijziging van uw bestelling wordt ook per e-mail aan u bevestigd.

Daarnaast kunt u ook via de link Bestelstatus bovenaan op onze website de huidige status van uw bestelling terugzien. Hiervoor dient u in te loggen op uw persoonlijke account.
Zodra uw bestelling verzonden is krijgt u direct een verzendbevestiging per mail. In deze verzendbevestiging vindt u de PostNL Track en Trace. Hiermee kunt u uw bestelling volgen op de website van PostNL.
Wanneer u voor het eerst een aankoop bij DeHaring.nl doet dan kunt u ervoor kiezen om een account te openen. Dit is erg gemakkelijk.

Uiteraard is bestellen zonder account ook mogelijk. Als u bij uw bestelling uw e-mailadres invult, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.

Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan uiteraard. Neem dan direct contact met ons op.

U kunt ons bereiken op 010 503 6346. Het annuleren van een bestelling is kosteloos.

Betalen

iDeal
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw artikelen bestellen en afrekenen. Nadat de bestelling geplaatst is, kunt u aangeven dat u wilt betalen met iDEAL. Hiervoor klikt u de betalingsmethode aan en selecteert u uw bank. Vervolgens wordt u verder geleid naar uw persoonlijke betaalomgeving waar de opdracht voor u klaarstaat. U kunt de betaling afronden zoals u dat gewend bent.

 

PayPal
Met behulp van PayPal kunt u een betaling doen via het e-mailadres van Beenmode.nl. U gebruikt daarvoor een creditcard, bankrekening of een tegoed op uw PayPal account. Nadat de bestelling geplaatst is, kunt u aangeven dat u wilt betalen met PayPal.

Vervolgens wordt u doorgeleid naar PayPal waar de betaalopdracht voor u klaarstaat. PayPal vraagt u om een aantal gegevens in te vullen. U autoriseert hiermee de betaling. Het bedrag zal direct van uw PayPal-account worden afgeschreven.

 

Bancontact
Belgische consument betalen met Bancontact / Mister Cash. Dit is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. Dit zijn Belfius, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank.

Met Bancontact/Mister Cash kunt u direct uw bestelling betalen in een vertrouwde betaalomgeving die beveiligd wordt door middel van een SSL-verbinding.

 

Giropay
De online betaalmethode Giropay is erg populair bij de Duitse consument. Het betaalproces lijkt veel op dat van iDEAL en is veilig, vertrouwd en verloopt volledig via de internetbankieromgeving van de consument. Voor GiroPay geldt dat er ruim 80 procent van de Duitse banken aangesloten zijn.

 

SEPA-overboeking
Wanneer uw klant kiest voor de betaalmethode SEPA overboeking, wordt hij direct en automatisch verwezen naar ons betaalscherm. Op dit scherm ziet hij alle informatie die nodig is voor het betalen van de order.

Wilt uw klant de betaling op een later moment uitvoeren? Dan kan hij zijn e-mailadres achterlaten. Wij versturen dan automatisch een e-mail met beknopte informatie over de order en alles wat nodig is om de betaling te voldoen.

De taal van die e-mail wordt afgestemd op de taalkeuze die uw klant instelt op het betaalscherm.

 

SOFORT Banking
De betaalmethode Sofort Banking van Klarna (voorheen werd dit SOFORT Banking genoemd) is een makkelijke betaalmethode die zowel nationaal als internationaal gebruikt wordt op grote schaal. Met Sofort kunt u uw bestelling gemakkelijk plaatsen in zowel binnen- als buitenland middels een overschrijving via het online banking systeem. De betaalmethode Sofort kun je vergelijken met een online overboeking. Bij deze methode geldt net als bij overboekingen de gebruikelijke ontvangsttermen van een aantal dagen. Het voordeel en verschil bij Sofort is dat bij deze betaalmethode wel direct bevestiging wordt gegeven dat de overboeking in gang is gezet door uw bank.

Je kunt bij ons kiezen uit de volgende veilige betaalmethoden om te betalen in de winkel.

Contant
Je kunt in de winkel met euro’s contant betalen. Wij accepteren alle biljetten.

Pinnen
Je kunt in de winkel met de pin betalen.

Creditcard
Wij accepteren American Express, Visa en Mastercard.