FAQs 3

  • U het product niet gebruikt hebt.
  • Er geen zichtbare schade op het product te vinden is of duidelijke tekenen van gebruik zichtbaar zijn.
  • Het product en alle onderdelen die erbij horen, in dezelfde staat wordt geretourneerd zoals het naar de klant verstuurd is.
  • We zullen het te crediteren bedrag verminderen indien: Producten door gebruiker of onderweg terug naar ons zijn beschadigd.
  • Het verpakkingsmateriaal 100% in orde is.
  • De geretourneerde producten dienen in dezelfde staat te zijn zoals zij ons magazijn verlieten.
  • Wanneer het product is gebruikt. Om hygiënische redenen kunnen wij geen gebruikte producten retour aannemen.
  • Wanneer de zegel van een potje of een verpakking is verbroken.
  • Wanneer onze smartshop producten niet of weinig effect op u hebben. De meeste smartshop producten zijn gemaakt op basis van kruiden of andere natuurlijke bestanddelen. Het effect van deze producten kunnen per persoon verschillen. Om deze reden kunnen wij geen garanties geven met betrekking tot de werking ervan.
  • Wanneer u onvoldoende oogst haalt uit onze zaden of sporen. Kweken van planten of paddenstoelen vereist kennis. Er zijn veel factoren waarom een oogst zou kunnen mislukken. Om deze reden kunnen wij geen garantie geven op het eindresultaat.
  • Paddo kweeksetjes, zodra een Paddo kweekset besmet aankomt kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen u dan snel een passende oplossing bieden. Zodra er enkele dagen verstreken zijn kunnen wij niet meer met zekerheid vaststellen of de schuld bij u of bij ons ligt. En kunt u het product niet meer retourneren. Het is daarom belangrijk om direct na ontvangst van uw kweekset contact met ons op te nemen.

Wil je je bestelling retourneren? Vul dan dit retourformulier in.

In principe betaalt u zelf de kosten voor het retourneren van een bestelling.

Een uitzondering hierop is als het product defect of verkeerd is geleverd. In dat geval vergoeden wij u de retourkosten.

Wij zullen je op de hoogte stellen via een e-mail zodra wij jouw pakketje hebben ontvangen, en zullen het pakket dan ook als retour verwerken.

De terugbetaling vindt zo spoedig mogelijk plaats, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je gebruik hebt gemaakt van je herroepingsrecht. De terugbetaling vindt plaats op dezelfde wijze als jouw betaling.

Onjuist bedrag ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice. Vermeld het ordernummer en het juiste bedrag.