Retour

Herroepingsrecht

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een ‘afkoelingsperiode’ van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden.

  • U het product niet gebruikt hebt.
  • Er geen zichtbare schade op het product te vinden is of duidelijke tekenen van gebruik zichtbaar zijn.
  • Het product en alle onderdelen die erbij horen, in dezelfde staat wordt geretourneerd zoals het naar de klant verstuurd is.
  • We zullen het te crediteren bedrag verminderen indien: Producten door gebruiker of onderweg terug naar ons zijn beschadigd.
  • Het verpakkingsmateriaal 100% in orde is.
  • De geretourneerde producten dienen in dezelfde staat te zijn zoals zij ons magazijn verlieten.
  • Wanneer het product is gebruikt. Om hygiënische redenen kunnen wij geen gebruikte producten retour aannemen.
  • Wanneer de zegel van een potje of een verpakking is verbroken.
  • Wanneer onze smartshop producten niet of weinig effect op u hebben. De meeste smartshop producten zijn gemaakt op basis van kruiden of andere natuurlijke bestanddelen. Het effect van deze producten kunnen per persoon verschillen. Om deze reden kunnen wij geen garanties geven met betrekking tot de werking ervan.
  • Wanneer u onvoldoende oogst haalt uit onze zaden of sporen. Kweken van planten of paddenstoelen vereist kennis. Er zijn veel factoren waarom een oogst zou kunnen mislukken. Om deze reden kunnen wij geen garantie geven op het eindresultaat.
  • Paddo kweeksetjes, zodra een Paddo kweekset besmet aankomt kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen u dan snel een passende oplossing bieden. Zodra er enkele dagen verstreken zijn kunnen wij niet meer met zekerheid vaststellen of de schuld bij u of bij ons ligt. En kunt u het product niet meer retourneren. Het is daarom belangrijk om direct na ontvangst van uw kweekset contact met ons op te nemen.
  • Wanneer het pakje niet is aangekomen of reeds is teruggestuurd door schuld van de klant.
  • Wanneer uw bestelling wordt vastgehouden door de douane. Al onze producten zijn legaal in Nederland. Sommige van onze producten zijn echter niet legaal in bepaalde landen. De producten waarvan wij weten dat ze niet legaal zijn in een bepaald land vallen onder onze verzendrestricties. Vanuit de landen met verzendrestricties zijn deze producten dan ook niet te bestellen. Wij kunnen helaas niet elke wet (wijziging) bijhouden voor alle landen in de wereld. De klant is daarom verantwoordelijk voor het informeren naar de legaliteit van een product in diens land, als ook het aanvaarden van een eventueel risico van inbeslagname door de douane. Ons advies is daarom ook, controleer eerst altijd de legaliteit van een product in uw land alvorens u overgaat tot de bestelling ervan. Dit kunt u doen bij de douane of bij een jurist.

De Haring
Westhavenplaats 9
3131 BT Vlaardingen
Nederland

Terugbetaling